陀思妥耶夫斯狮🦁

德国,拜仁球迷。法学。宠物。摄影。胖胖球。
Romeo's Tune - Pajaro Sunrise

猫屎小姐:

吉他前奏

略沙哑的大叔声音

绝妙组合

-歌词-

Meet me in the middle of the day
Let me hear you say everything's okay
Bring me thousand kisses from your room
Meet me in the middle of the night
Let me hear you say everything's alright
Let me smell the moon in your perfume
在阳光盛开的午后,请让我知道你现在一切都好。我想收到你从你温暖的小屋给我捎来的南方的略带潮湿的亲吻。在轻柔月色里,请让我放心你一切都好,我想在你给我的淡淡香味中闻到月亮的味道。

Oh, Gods and years will rise and fall
And there's always something more
It's lost in talk, I waste my time
And it's all been said before
While further down behind the masquerade the tears are there
I don't ask for all that much I just want someone to care
That's right now
时间仓促,上帝也急急忙忙的。总有很多没有做完的事等着我们。时间在闲闲碎碎的低语中流掉,我总是这样放纵我的时间去说这些重复的话,一遍,一遍。我和佐罗一样有着一副面具,可是把它层层剥下,却只有孤零零的眼泪留在那里。我没有要求太多的东西,我只是想要一个人来在乎我,就这样,仅此而已。 
Meet me in the middle of the day
Let me hear you say everything's okay
Come on out beneath the shining sun
在午后遇见,请让我放心你一切安好,我会在明媚的阳光中盛放

Meet me in the middle of the night
Let me hear you say everything's alright
Sneak on out beneath the stars and run
让我在安静的夜色中遇见你,让我听到你一切安好的消息,我会在那些若隐若现的星星中慢慢消失。 

Oh yeah, oh yeah yeah, oh yeah

It's king and queen and we must go down now beyond the chandelier
Where I won't have to speak my mind and you won't have to hear
Shreds of news and afterthoughts and complicated scenes
We'll huddle down behind the light and fade like magazines
这是个国王和王后的故事。在华丽的吊灯后,仓皇而逃,逃去一个安静的地方,我也不用每句话都要斟酌再三,你也不用听那些闲言碎语和应对那些复杂的声色犬马。我们就这样,逃离那些耀眼嘈杂的光线,像本杂志一样,在时光中褪去。 

Meet me in the middle of the day
Let me hear you say everything's okay
Bring me thousand kisses from your room

Hey hey, meet me in the middle of the night
Let me hear you say everything's alright
Let me smell the moon in your perfume

Oh now, meet me in the middle of the day
Let me hear you say everything's okay
Let me see you smiling back at me

Hey, meet me in the middle of the night
Let me hear you say everything's alright
Hold me tight and love and loving's free

Woah yeah

评论

热度(15)